    From: Lolas <s...@l...it.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochod i rezygnacja z dzialalnosci
    Date: Thu, 21 Aug 2003 15:43:29 +0200

    > Odliczysz jak kupisz, naliczysz i oddasz jak zamkniesz dzia?alnos´c´.
    > Zyskasz co najwyz™ej nieoprocentowanaœ poz™yczkeœ w kwocie VATu, nic wieœcej.

    ale chyba nie liczac czesci, ktora sie zamortyzuje?
    wydaje mi sie, ze zamykajac dzialalnosc nalicza sie VAT od wartosci
    ksiegowej (czyli po odjeciu amortyzacji) ewentualnie wartosci rzeczywistej,
    jesli z jakichs przyczyn odbiega znacznie od ksiegowej)
    najprosciej chyba sprzedac wszystkie srodki trwale przed zamknieciem
    dzialalnosci