    From: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Date: Fri, 19 Apr 2002 00:31:09 +0200

    On Thu, 18 Apr 2002, >>Waldemar<< wrote:
    [...]
    >+ Nie tak do konca bo przepis ktory zacytowales mowi o homologacji i o
    >+ ladownosci. Samochod ten ma ladownosc 1000 kg czyli spelnia wymogi
    >+ ciezarowego.

    Błąd - możesz poszukać zaciętej dyskusji (tu).
    A interpretacja wygląda tak: *nawet jakbyś miał homologację*
    to samochód poniżej 500kg musisz traktować *jak osobowy*.
    >500kg jest warunkiem KONIECZNYM, ale NIE wystarczającym !
    (inaczej mówiąc - to jest dopiero "wstęp do rozmowy" a nie
    "połowa sukcesu", jak próbowałeś to ująć !)

    >+ Natomiast co do homologacji tez bo jest ciezarowy ale brak
    >+ glupiego papierka

    Oj, nie wierzysz coś w moc papierów :[

    [...]
    >+ Nie sadze. W sprawach ewidentnych raczej sady sa przychylne. Mysle ze

    Weź waśc i zajrzyj do tego wyroku o "lesie" a zmienisz zdanie.
    To jest "przykładowy przykład" który miałem pod ręką, nie
    jakis wyjątek, uwierz !

    >+ Ustawodawca popelnil tutaj kardynalny blad nie okreslajac jakie wymogi i
    >+ dokumentacje nalezy przedstawic w wypadku importu auta ciezarowego.

    Jak to ?? -:O
    *HOMOLOGACJĘ*.

    Jak TPSA się uprze (kiedyś było to notoryczne, dziś im bardziej
    zależy na klientach niż papierach ;)) to cię "z okazji niehomologowanego
    modemu" *odłączy*. I już. Przegrasz w każdym sądzie !
    Oczywiście nie ma sprawy: jeśli *ktoś* homologował dany typ
    modemu i podasz numer - to nie ma problemu. A jak ci BARDZO zależy
    to za homologację możesz zapłacić sam ;) (nie, nie TPSA: instytucji
    wskazanej na mocy rozporządzenia na mocy ustawy, dokładnie tak
    samo jak z samochodami)

    Pozdrowienia, Gotfryd