  • Data: 2002-04-20 11:47:48
    Temat: Re: Samochód kombi i homologacja ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 20 Apr 2002, >>Waldemar<< wrote:
    [..Cezaremu...]
    >+ homologacja. Tlumaczylem Ci ze Brief rozstrzyga wszystko i do konca.
    >+ Porownalem to do "świadectwa urodzenia" Ty natomiast zaczoles pisac o
    >+ transeksulaistach,

    Dostajesz roztrojenia jaźni -;) zastrzeżenia do "nienaruszalnej
    wartości świadectwa urodzenia" to miałem ja !

    >+ pozniej o zmianie koloru auta itd.

    A to był AFAIR jeszcze kto inny.

    Jakbys zostawiał na początku listy takie małe "pisał taki a taki"
    to byłoby ławiej dojść co, kto i kiedy ;), bo w klasycznym
    antycznym dramacie nie występujemy :)

    >+ Skoro wiedziales ze
    >+ taki przepis istnieje
    [...]
    >+ pismo jest, obilo mi sie o uszy i mialem z tym stycznosc. I rozwiazuje ono
    >+ ten problem."

    AFAIR Cezary to akurat wyrażał wątpliwości dotyczące *zakresu*
    obowiązywania pisma i dlatego pisał "być może".
    Jak pamiętam - jest zdania że dotyczy ono *na pewno* starego
    grata sprzed 15 lat (o papiery trudno), a *niekoniecznie* samochodów
    wprowadzanych do użytku po ostatniej zmianie interpretacji ustawy
    o VAT.

    Pozdrowienia, Gotfryd