    From: gonia <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochód prywatny i koszty dla sc?
    Date: Thu, 26 Oct 2006 09:32:03 +0200

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > IMVHO - aneks do umowy spółki, ze zwiększeniem wartości majątku
    > w spółce i udziału tego wspólnika.

    aneksem ustalić, że wspólnik X wnosi do używania (użytkowania) samochód?
    nie będzie to umowa użyczenia, więc nie łapie sie pod przepisy o
    świadczeniach bezpłatnych, a w ramach kup musi być prowadzona kilometrówka

    chociaż prostsze wydaje mi sie przepisanie samochodu na spółkę poprzez
    zwiększenie udziałów.