    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochod w EST, ale nie amortyzowany
    Date: Fri, 3 Jan 2003 18:38:57 +0100

    > Całość kwoty uzyskanej ze sprzedaży jest przychodem,a kosztem jest
    > niezamortyzowana część

    Czy moglbys to wyjasnic. Brzmi optymistycznie, ale nie do konca rozumiem.
    Jak mozna mowic o koszcie w momencie sprzedazy czegos?

    Pytajac inaczej - gdy sprzedaje taki samochod, to co wpisuje do KPIR?
    Dwie pozycje - przychod i koszt???

    Bede bardzo wdzieczny za wyjasnienie tej tajemniczej zagadki....
    Jest to dla mnie b. wazne, bo niebawem bede musial podjac ostateczna
    decyzje czy w listopadzie ubr. wpisalem samochod do EST czy nie wpisalem.
    Musze dokladnie wiedziec co mnie czeka jesli go sprzedam, np. za rok.

    Dzieki!

    Pozdrawiam,

    latet