  • Data: 2003-01-08 21:05:27
    Temat: Re: Samochod w EST, ale nie amortyzowany
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:avhhd1$8s2$1@news.tpi.pl...
    > No to przekazuję.
    Re:
    Z tą sklerozą nie jest chyba tak najgorzej :-)))
    Jacku !
    Piękne dzięki za przekazanie, ale zauważ, że sprawa dotyczyła samochodu nie
    będącego środkiem trwałym, a użytkowanym w ramach tzw. kilometrówki.
    Pozdrawiam. Andrzej.
    Ps. A kodowanie sprawdziłem. Wydaje mi się, że mam OK.
    Pps. Przy okazji jeszcze ciekawostka (inny wątek, ale niech tam...). Od
    poniedziałku panienki przyjmujące w lubelskich US-ach papiery informują, że
    od 1 stycznia br NIKT nie musi składać zawiadomień o formie rozliczenia.