  • Data: 2002-05-29 16:50:33
    Temat: Re: Samochód w działal. gosp.
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Remek wrote:

    > No i VAT od napraw, części itd... w przypadku ŚT mozesz odliczyć,
    > natomiast w przypadku ew. przeb. słyszałem różne opinie.
    Nie ma zakazu odliczania VAT. Skoro wydatki są kosztem i nie ma zakazu, to
    VAT mozna odliczać na takich samoch zasadach jak przy wprowadzonym do EŚT
    samochodzie.
    Gdzie słyszałeś inne opinie?

    > Najlepiej to kup na siebie a następnie "wprowadź" do firmy.
    Dlaczego "najlepiej". W czym taka metoda jest lepsza od kupowania od razu na
    firmę? W tym, że kosztów zakupu (PCC na przykład) nie można wrzucić w KUP?
    To ma byc lepiej?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk