  • Data: 2007-11-13 11:00:40
    Temat: Re: Samochod w leasing i nasuwajace sie pytania.
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fhbvco$k9d$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jagna" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzieki za linka postaram sie douczyc.

    No wiec poczytalam i chyba masz racje, o ile dobrze to rozumiem. Wyglada mi
    to na kasowa, zgodnie z tym:

    "Dzień poniesienia wydatku może być pojmowany różnie, pojęcie to nie zostało
    zdefiniowane w ustawie. Należy przyjąć, że jest to dzień:
    a.. obciążenia podatnika przez kontrahenta, np. poprzez wystawienie
    faktury czy rachunku, noty, pod warunkiem, że podatnik zaakceptuje dokument
    obciążeniowy; "
    Czyli w przypadku kasowej bedzie inne podejscie US? Jesli sie da w tym
    przypadku wrzucic w koszty jednorazowo wplate poczatkowa to w jakiej kwocie?

    --
    pozdr,
    ewka