    From: "Makwi" <m...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochod w leasingu - co dalej?
    Date: Thu, 9 Jan 2003 16:00:28 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@195.205.44.140

    L.Operacyjny
    Pierwsza wpłata w kwocie netto ( max. do 45% wartości samochodu - zależy
    jaką wpłatę robisz) jest jednorazowym kosztem uzyskania przychodu.
    Vat od pierwszej wpłaty - do odliczenia

    Rata leasingowa netto = koszt
    Vat od raty leasingowej - do odliczenia

    Rata wykupowa nie jest KUP

    PS: To tak w wielkim uproszczeniu L-operacyjny, L-kapitałowy wygląda
    innaczej(jeśli z niego korzystasz - daj info)

    pzdr
    MAKWI