  • 1. Data: 2003-01-08 17:49:28
    Temat: Samochod w leasingu - co dalej?
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Witam Panstwa,

    Mam pytanie. Wlasnie jestem w koncowej fazie zalatwiania formalnosci
    zwiazanych z kupnem samochodu osobowego z homologacja na ciezarowy w
    leasingu...
    Jak wyglada kwestia kosztow i odliczen juz zaraz po kupnie. Z tego co wiem
    to dostane zwrot VATu? Ale czy od razu caly czy tylko od wartosci
    poczatkowej wplaty?
    A co z kolejnymi ratami, co z VATem od tych rat i co w ogole wciagane jest w
    koszty?
    Jak to generalnie wyglada?

    pozdrawiam,

    Rafal

  • 2. Data: 2003-01-08 18:18:24
    Temat: Re: Samochod w leasingu - co dalej?
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Rafał Szulc <r...@b...pl> wrote:
> [...]
    > poczatkowej wplaty?
    > A co z kolejnymi ratami, co z VATem od tych rat i co w ogole wciagane

    Leasing czy kupno? Zdecyduj się.Jaki leasing?

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 3. Data: 2003-01-08 19:13:06
    Od: "Rafał Szulc" <r...@b...pl>

    Mialem na mysli rozpoczecie leasingu, slowo "kupno" moze rzeczywiscie tutaj
    nie pasuje...

    Użytkownik Jacek <c...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:avhq10$me7$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2003-01-09 15:00:28
    Od: "Makwi" <m...@t...pl>

    L.Operacyjny
    Pierwsza wpłata w kwocie netto ( max. do 45% wartości samochodu - zależy
    jaką wpłatę robisz) jest jednorazowym kosztem uzyskania przychodu.
    Vat od pierwszej wpłaty - do odliczenia

    Rata leasingowa netto = koszt
    Vat od raty leasingowej - do odliczenia

    Rata wykupowa nie jest KUP

    PS: To tak w wielkim uproszczeniu L-operacyjny, L-kapitałowy wygląda
    innaczej(jeśli z niego korzystasz - daj info)

    pzdr
    MAKWI