    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samochod zony w DG
    Date: Wed, 29 Apr 2009 15:31:18 +0200

    Pisklak pisze:

    > A moze ktos chociaz mnie skieruje gdzie moge takiej informacji poszukac ?

    W działalności możesz używać dowolnego cudzego samochodu.
    Jedyny warunek to zgoda właściciela. Państwo nie ma prawa się wtrącać.

    Kwestia czy możesz wydatki na jego użytkowanie zaliczyć do KUP to
    zupełnie inna sprawa. Ale skoro już wiesz co to kilometrówka, to chyba
    wszystko jasne?
    Kilometrówką rozlicza się koszty samochodów "nie wprowadzonych do
    ewidencji środków trwałych".
    Sam sobie odpowiedz czy samochód żony podpada pod ta kategorię.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813