  • Data: 2002-03-12 10:03:22
    Temat: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Od: "kmagiera" <k...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A tak troszkę poważniej:
    >
    > Myślę, że najlepszą metodą byłoby poprowadzenie KPR i VAT samemu (przy tak
    > małej liczbie dokumentów można ręcznie, bez programu) i gdy uzbiera się
    > trochę pytań - pójście do dobrego księgowego na jednorazowe konsultacje.

    Witam
    Chyba to jest wyjscie optymalne, ja mniej wiecej tak robie.
    Mozna stosowac jakis niedrogi program ( wygodne, mozna samemu cos stworzyc w
    arkuszu kalkulacyjnym, ale to jednak duzo roboty ), a jezyka zasiegac na
    grupie lub oficjalnie w US ( koszt 5zl ale czasem warto ), podeprzec sie
    jkims poradnikiem ( takim niezbyt przemadrzalym za to z przykladami KPiR -
    sa takie), a od klopotow z US i tak sie nie ucieknie ( trzeba sie z tym
    pogodzic i uwazac za koszty prowadzenia dzialalnosci ).
    Pozdrawiam Krzysztof Magiera