    From: Sławek <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samotne macierzyństwo czy ślub?
    Date: Mon, 26 Mar 2012 18:56:00 +0200

    W dniu 24.03.2012 21:38, witek pisze:

    > ale resztę da się zdecydowanie łatwiej podzielić.
    > Wiec jednak mniej kłopotów.

    Ja tam bym swojej połówce wszystko oddał gdyby odeszła.
    Nie przywiązuję wagi do rzeczy materialnych i bez miłości
    drugiej połówki nie miałyby one dla mnie żadnego znaczenia,
    więc problemu z podziałem u mnie nie ma.
    Ludzie chyba zbyt materialnie do tego wszystkiego podchodzą,
    a przecież żadnej materii w zaświaty nie zabiorą.
    Z dzieckiem jest inna sprawa. Ja bym chciał dać dziecku
    prawdziwą rodzinę, aby widział jej wartość od małego.
    Budowanie rodziny bez małżeństwa to jak budowanie domu bez
    fundamentów. Który będzie bardziej trwały? Nie muszę odpowiadać.

    Sławek