    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 30 Mar 2012 07:38:55 +0200
    Subject: Re: Samotne macierzyństwo czy ślub?
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki

    witek wrote:

    > no cos ty, on będzie brał miesięczną opłatę a cennik za poszczególne
    > czynnosci wywiesi im w łazience.

    Każdy ocenia według siebie.

    A co powiesz na syuację, kiedy dziecko - utracjusz odcina się od
    schorowanych rodziców na kilkadziesiąt lat, i pojawia się dopiero na sprawie
    spadkowej, bo mu "się należy" i będzie próbowało podważyć testament, tylko
    zapomniało, że rodzicami w potrzebie ktoś inny się opiekował?

    Skoro jest dziedziczenie ustawowe, to testament powinien być niepodważalny -
    własnie po to, żeby móc za życia zarządzić majątkiem, na który pracowało się
    całe życie.

    J.

    www.kontestacja.com