eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamozatrudniający stracą przywileje podatkowe - jak to wygląda w praktyce? › Re: Samozatrudniajšcy stracš przywileje podatkowe - jak to wyglšda w praktyce?
    From: Władysław Kornatowski <s...@x...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samozatrudniajšcy stracš przywileje podatkowe - jak to wyglšda w
    praktyce?
    Date: Fri, 24 Nov 2006 20:51:14 +0100

    > Mimo wszystko wydaje mi się, że liniowy to pikuś - gorzej z ZUSem, gdy
    > PIPa
    > uzna że to jest umowa o pracę i nie należy się miesięcznie ulgowe 250zł
    > tylko pełna kwota uzależniona od "wypłat"...

    Czwartkowa Gazeta Prawna twierdzi, ze z ZUS-em
    raczej problemu nie bedzie (w razie kontroli US).
    Napisali, ze ZUS po prostu nie bedzie poinformowany.

    Ja liniowego i tak nie mam, ale najbardziej balbym
    sie nieuznania tego co wkladam w KUP. I nie piszcie,
    ze prawo nie dziala wstecz, bo US zawsze kontroluje wstecz :-)
    (no zartuje, ale chodzi mi o to, ze jesli w 2007 kogos
    uznają ze nie jest DG, to wg przepisow, ktore obowiązywaly
    wczesniej, tez raczej nie jest DG).

    Latet