  • 1. Data: 2002-12-31 15:37:59
    Temat: Re: Schody na samym poczatku
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Oczywiscie, ze tak zrobilem.

    to pofatugyj sie do "pani naczelnik" i nic wiecej nie wskurasz
    duzo osob ma tak zrobione wpisy bo inaczej sie nie da!
    np bedziesz swiadczyl uslugi pod tytulem wymiana kola - i nie bedziesz tego
    robil w mieszkaniu tylko na ulicy

    ania

  • 2. Data: 2003-01-03 20:42:08
    Temat: Schody na samym poczatku
    Od: "yba" <y...@N...op.pl>

    Witam.
    Chcialem zarejestrowac dzialalnosc (wpis do ewidencji) i uprzedzony, że
    każde rozszerzenie dzialnosci kosztuje wpisalem bardzo szeroki wachlarz
    działaności.
    Oprocz dzialalnosci uslugowej oraz sprzedazy detalicznej wpisalem rowniez
    produkcje (np. elementów metalowych), a jako siedzibe przedsiebiorstwa
    mieszkanie prywatne, w ktorym jestem zameldowany.
    "Mila pani" w urzedzie powiedziala, ze nie moge prowadzic sprzedazy a tym
    bardziej produkcji w mieszkaniu i nie zarejstruje mi takiej dzialnosci.
    Jasne jest, że nie bede tego robil w mieszkaniu, ale zeby "rozkrecic firme"
    trzeba gdzies miec zarejestrowana dzialnosc.
    Czy musze miec wlasny warsztat badz sklep, nie moge go wynajmowac?

    Jak wytlumaczyc to "milej pani" ?
    (to chyba ten program rzadowy "przede wszystkim przedsiebiorczosc", czy jak
    on sie tam nazywa :-((((((((( .
    Juz mi sie podoba.
    Nastepne podejscie w poniedzialek.

    A rzecz druga:
    Czy prowadzenie dzialnosci w mieszkaniu, bez powiadamiania spoldzielni, moze
    miec bardzo negatywne skutki?
    A czy Urzedu Skarbowego nie bedzie to interesowac?

    pzdr

    yba

  • 3. Data: 2003-01-03 22:54:52
    Od: ">Waldeamr<" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yba" <y...@N...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba gdzies miec zarejestrowana dzialnosc.
    > Czy musze miec wlasny warsztat badz sklep, nie moge go wynajmowac?

    A to polska własnie

    pozdrawiam
    waldi

  • 4. Data: 2003-01-04 08:32:17
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

  • 5. Data: 2003-01-04 15:06:11
    Od: "yba" <y...@N...op.pl>

    Użytkownik "ania" :
    > wpisz siedzibe - twoje mieszkanie, a miejsce prowadzenia dzialanosci -
    > obszar calego kraju (polska)
    >
    > ania

    Oczywiscie, ze tak zrobilem.

    yba