    From: "yba" <y...@N...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Schody na samym poczatku
    Date: Fri, 3 Jan 2003 21:42:08 +0100

    Witam.
    Chcialem zarejestrowac dzialalnosc (wpis do ewidencji) i uprzedzony, że
    każde rozszerzenie dzialnosci kosztuje wpisalem bardzo szeroki wachlarz
    działaności.
    Oprocz dzialalnosci uslugowej oraz sprzedazy detalicznej wpisalem rowniez
    produkcje (np. elementów metalowych), a jako siedzibe przedsiebiorstwa
    mieszkanie prywatne, w ktorym jestem zameldowany.
    "Mila pani" w urzedzie powiedziala, ze nie moge prowadzic sprzedazy a tym
    bardziej produkcji w mieszkaniu i nie zarejstruje mi takiej dzialnosci.
    Jasne jest, że nie bede tego robil w mieszkaniu, ale zeby "rozkrecic firme"
    trzeba gdzies miec zarejestrowana dzialnosc.
    Czy musze miec wlasny warsztat badz sklep, nie moge go wynajmowac?

    Jak wytlumaczyc to "milej pani" ?
    (to chyba ten program rzadowy "przede wszystkim przedsiebiorczosc", czy jak
    on sie tam nazywa :-((((((((( .
    Juz mi sie podoba.
    Nastepne podejscie w poniedzialek.

    A rzecz druga:
    Czy prowadzenie dzialnosci w mieszkaniu, bez powiadamiania spoldzielni, moze
    miec bardzo negatywne skutki?
    A czy Urzedu Skarbowego nie bedzie to interesowac?

    pzdr

    yba