  • Data: 2005-10-26 23:46:48
    Temat: Re: Skarbowy nie chce nadac NIPu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:djoncc$13vm$1@node3.news.atman.pl...
    > Jeśli pani z okienka nie ma racji to udowodnienie jej tego nie jest
    > pieniactwem. Nawet bym powiedział ze jest przysługa - będzie miała
    za
    > friko szkolenie:)

    Ależ ja jej nie mam zamiaru niczego udowadniać. Składam wniosek o
    nadanie numeru i żądam jego przyjęcia za pokwitowaniem, bo taki jest
    jej obowiązek. Jeśli odmawia jego przyjęcia, to wizytuję Naczelnika
    Urzędu lub któregoś z jego zastępców i najprawdopodobniej w tym
    zakresie top sytuację powinno uzdrowić.

    Natomiast oczywiście być może istnieją jakieś podstawy prawne
    ograniczające nadawanie NIP-u uczniom. Nawet mi się nad tym nie chce
    zastanawiać bo i po co. Ale wówczas urząd po prostu wydaje stosowną
    decyzję, na którą ewentualnie można się zażalić, jeśli po jej
    analizuje dojdziemy do wniosku, że Urząd nie ma racji. Natomiast
    wydawanie ustnie decyzji "z palca" wydaje mi się mocno naciąganą
    praktyką.