    From: "Tomasz Pietrzak" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Składka ZUS
    Date: Fri, 2 Jul 2004 00:06:52 +0200
    Sender: n...@o...pl@dial-2017.lodz.dialog.net.pl

    Użytkownik "Waldek" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cc17fa$2hsb$1@mamut1.aster.pl...

    > składka
    > ja

    > Czyli ze umowy zlecenia nie beda brane pod uwage w przypadku wyliczania
    > emerytuty, świadczeń przed itp?

    Użytkowniku Waldek a ile masz do tej emerytury? Bo jeśli więcej niż 5 lat,
    to módl się żeby ten cały ZUS w ogóle nie p....ł. Bo ja się boję, że umowa
    pokoleniowa na jakiej oparty jest w większej części system ubez. społ.
    (przypominam, że umowa ta polega, że z Twoich składek ZUS wypłaca emeryturę
    tacie Kowalskiego) za te 10 lat będzie wyglądała tak, że jak mi synowie na
    chleb nie dadzą to będę się żywił tym co akurat upoluję.

    tp