    From: WOJSAL <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Skladka na ZUS - skladka pracodawcy
    Date: Sun, 04 Jan 2009 21:39:26 +0100

    Użytkownik Tomek napisał:

    > Ale Ty tutaj odwracasz kota ogonem :-)

    Chyba nie :)

    > "Ktoś" chce mieć na rękę 2000 - a dla zlecającego
    > te 2000 oznacza albo 2500, albo 3800, zależnie
    > od tego czy "ktoś" jest na samozartrudnieniu czy na umowie
    > o pracę.

    Ja bym, w przykladzie Twoim, chcial miec nie tylko 2000 na dlon,
    ale rowniez skladke emerytalna, ktora bym sam zainwestowal.
    Bo jesli pracodawca placi 2500 zamiast 3800, to na dlon,
    jest to samo, ale skladka emerytalna jest juz znacznie nizsza.

    Bo w umowie o prace otrzymujemy nie tylko to co "na reke",
    ale jeszcze skladki emerytalne (wydawane moze bezosensownie,
    ale zawsze sa).

    --
    Pozdrawiam,
    Wojtek