  • 11. Data: 2004-09-08 14:04:23
    Temat: Re: Składki - umowa na 1/2 etatu
    Od: "Ryszard G." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Andzia" napisała: > | >A pół etatu, 412 zł się raczej nie
    kwalifikuje.

    > zatrudniania
    >
    > ups... kłócę się o FP:) ale już nie będę ;)

    Ups, ups winno być :)

    IMHO wymiar czasu pracy nie ma znaczenia; ważna jest tylko kwota
    wynagrodzenia.

    A to, że w pierwszym poście Kris napisał, że jest zatrudniony w innej
    firmie na pełny etat *nie ma* znaczenia ???
    Każdy kolejny pracodawca *musi* płacić za niego składki na fundusz pracy
    !!!

    pozdrawiam
    Ryszard

  • 12. Data: 2004-09-09 06:01:01
    Od: "Andzia" <a...@t...pl>

> [...]
    | firmie na pełny etat *nie ma* znaczenia ???
    | Każdy kolejny pracodawca *musi* płacić za niego składki na fundusz pracy

    Ups po raz drugi. Na wzrok mi padło :( Przeoczyłam fakt, że jest zatrudniony
    w innej firmie! Zamiast do dentysty powinnam się wybrać dziś do innego
    specjalisty ;) Odwołuję, co napisałam wcześniej przynajmniej w części. Ale
    przynajmniej rozpętałam dyskusję :P

    Pozdrawiam,
    Andzia