    From: "Tysia" <t...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spadek - wklad mieszkaniowy
    Date: Tue, 7 Dec 2004 12:47:36 +0100
    Sender: t...@b...pl@serwer.tvgawex.pl

    > Zastrzegam że nie mam pojęcia, bo tu może być istotne kto lub
    > co "obciążone jest długiem". Jeśli *prawo do mieszkania* (a nie
    > np. spółdzielnia) to w powyższym adresie znajdziesz też ustawę
    > o podatku od spadków i darowizn.
    > A w niej:
    > ++++
    > Art. 7. 1. Podstawę opodatkowania stanowi wartość nabytych rzeczy i praw
    > majątkowych po potrąceniu długów i ciężarów (czysta wartość), ustalona
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > według stanu rzeczy i praw majątkowych w dniu nabycia i cen rynkowych
> [...]

    Zacytuje zaswiadczenia jakie mi spoldzielnia wystawiala do US:

    " Zaswiadcza sie, ze mieszkanie typu lokatorskiego(...) obciazone jest
    zadluzeniem z tytulu zaciagnietego przez spoldzielnie w dniu 13.10.1989
    kredytu mieszkaniowego. Splata dokonywana jest zgodnie z ustawa z dnia
    30.11.1995 o pomocy panstwa w splacie niektorych kredytow mieszkaniowych(Dz.
    U. Nr5 z 1996 poz.32 wraz ze zmianami pozniejszymi)wg normatywu."

    Dalej jest podane zadluzenie na dzien smierci mojej mamy.

    I jak to teraz wyglada? Bo ja juz malo co z tego rozumiem.....

    Pozdrawiam

    Tysia