    From: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spis PKWiU najlepiej calosc w jednym pliku (z vatem)
    Date: Wed, 7 Apr 2004 13:41:54 +0000 (UTC)

    > bez
    >
    > Swój program też rozdajesz za darmo?

    nie bardzo rozumiem, jezeli chodzi o ten spis to potrzebny jest spis ze strony
    Panstwowej, natomiast nie jestem az tak beszczelny zeby za
    tak maly program zadac tyle pieniedzy. Dla Twojej informacji, moj program
    bedzie bardzo tani wlasnie dlatego zeby takie osoby jak ta ktora sprzedaje
    program za 120 zl zastanowaila sie nad tym co robi.

    Od razu odpisuje osobie ktora podala adres strony.

    Prosze czytac dokladniej posty, nie chodzi mi o adres do wyszukiwarki,
    tylko potrzebuje pelny spis,

    pozdrawiam