  • 1. Data: 2004-04-07 11:02:02
    Temat: Spis PKWiU najlepiej calosc w jednym pliku (z vatem)
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    Mam pewien program, jest w nim rowniez (rz) wystawianie faktur, chcialbym
    aby uzytkownik mial
    mozliwosc przy kreatorze wybrac symbol PKWiU z listy, a w liscie bylby
    dokladny opis
    z wyszukiwarka (slowa kluczowe) ale zeby to zrobic musialbym miec pelny
    aktualny
    spis abym mogl wklepac to do bazy danych. Nie adres do strony z
    wyszukiwarka,
    nie adres do strony gdzie moge kupic program z baza za 120 zlotych (juz bez
    komentarza to zostawie)
    tylko link do Panstwowej strony z takim spisem.(bez zadnych (R) Wszelkie
    prawa zastrzezone :-) Dokladny link, bo nie moge znalezc.
    Googlowalem Katalogowalem onetem i wp i juz dosyc mam :-)

    Najlepiej by to wygladalo tak,
    w linii: Symbol, Tresc, stawka vat.

    pozdrawiam serdecznie

    P.Rokicki

  • 2. Data: 2004-04-07 12:32:41
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Wejdź tu: http://firma.onet.pl/pkd/przegladanie.php
    TH

  • 3. Data: 2004-04-07 12:34:44
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik TH napisał:

    > Wejdź tu: http://firma.onet.pl/pkd/przegladanie.php

    Tak a propos o PKD to nie jest jednak to samo co PKWiU.
    PKD w kontekście VATu na niewiele mi sie zda. ;-)
    Moge je sobie wpisac na fakturze, ale po co?

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-04-07 12:58:55
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]

    > aby uzytkownik mial
    > mozliwosc przy kreatorze wybrac symbol PKWiU z listy
    (...)
> [...]
    > wyszukiwarka,
    > nie adres do strony gdzie moge kupic program z baza za 120 zlotych (juz

    Swój program też rozdajesz za darmo?

    Pzdr,
    BaLab

  • 5. Data: 2004-04-07 13:41:54
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > bez
    >
    > Swój program też rozdajesz za darmo?

    nie bardzo rozumiem, jezeli chodzi o ten spis to potrzebny jest spis ze strony
    Panstwowej, natomiast nie jestem az tak beszczelny zeby za
    tak maly program zadac tyle pieniedzy. Dla Twojej informacji, moj program
    bedzie bardzo tani wlasnie dlatego zeby takie osoby jak ta ktora sprzedaje
    program za 120 zl zastanowaila sie nad tym co robi.

    Od razu odpisuje osobie ktora podala adres strony.

    Prosze czytac dokladniej posty, nie chodzi mi o adres do wyszukiwarki,
    tylko potrzebuje pelny spis,

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-04-07 13:44:38
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    przepraszam Pana ktory podal link, mylilem sie, zasugerowalemsie ta
    wyszukiwarka na poczatku. Dziekuje , wlasnie o to mi chodzilo.

  • 7. Data: 2004-04-07 14:07:43
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-

> [...]
    > bedzie bardzo tani wlasnie dlatego zeby takie osoby jak ta ktora sprzedaje
    > program za 120 zl zastanowaila sie nad tym co robi.

    Hmm... cena to efekt gry rynkowej, więc jedyna metoda to ograniczenie
    rynku, a tego chyba nie chcemy?

    Inna sprawa, że, było - nie było, urzędowe bazy danych, powinny być
    udostępniane nieodpłatnie.

    Pzdr,
    BaLab

  • 8. Data: 2004-04-07 14:15:11
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://firma.onet.pl/bap/teksty/080193.htm

    Jak myslisz czy to wystarcza?
    Tam jest data 1993 :) nie wiem czy moga byc te symbole na fakturach i te stawki.
    Ktos moze dogrzebal sie do bardziej akualnych?

  • 9. Data: 2004-04-07 14:59:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał w wiadomości news:c512de$lms$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > stawki.
    > Ktos moze dogrzebal sie do bardziej akualnych?

    Nowa ustawa lada moment wejdzie w życie, tak więc radzę chwilę zaczekać. Na
    pewno co-nieco się zmieniło.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2004-04-07 15:30:48
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Nowa ustawa lada moment wejdzie w życie, tak więc radzę chwilę zaczekać.
    Na
    > pewno co-nieco się zmieniło.

    ale obecnie nowszej nie ma?

    Wiesz lada dzien to moze byc rok , 2 w polsce :)

    Jezeli do sierpnianie wyjdzie , to czekac raczej nie bede.
    Chyba ze jest juz podany termin ...