  • Data: 2002-05-10 16:51:52
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HANIA" <h...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:abfsbo$1tr$1@news.tpi.pl...
    > Przeczytałam ustawę, w której jest napisane, że
    udział w spisie jest
    > obowiązkowy, ale nigdzie nie doczytałam co grozi
    za odmowę udziału w spisie.
    > Pozdrawiam.Hania.

    Zwłaszcza że odmowa nie jest nieobecność w domu
    spowodowana wyjazdem na ryby rano o 6 i powrót o
    23 (i tak co dzień przez okres trwania spisu) czy
    przebywanie na działce czy wyjazd na wycieczkę w
    tym czasie :-))

    Sark

    Można wziąść od spisowego druk, sam go wypelnić i
    wrzucić do skrzynki któregoś z punktów spisowych.