    From: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Date: Mon, 13 May 2002 21:28:55 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@users4.rtk.net.pl

    Jesli ktos bierze pieniadze za informacje to musi udzielic prawdziwych
    informacji. Wystarczy wprowadzic odpowiedni przepis w jakies ustawie i po
    sprawie /ale sie zrymowalo/. Podpisujesz cyrograf ze bedziesz udzielal
    prawdziwych inforamcji i tyle. jesl isprawdza ze udzieliles falszywej to moga
    ci wlepic kare. I na to sie godze. Bierzesz pieniadze za cos wiec musisz byc
    rzetelny.

    A na jakiej podstawie masz dzien wolony od pracy jesli oddales krew, czy byles
    czlonkiem komisji wyborczej lub musiales stawic sie na komisje poborowa?
    Prywatni pracodawcy musza to honorowac wiec dlaczego nie maja honorowac dnia
    wolnego za udzial w spisie. oczywiscie nieplatny. wystarcza odpowiednie
    uregulowania. Pracodawca niejeden sie ucieszy bo nie zawsze ma prace dla ludu
    pracujacego.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl