  • Data: 2002-05-13 20:24:40
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:abp5gt$erv$1@news.onet.pl...
    :
    : Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    : news:abp4ab$cpd$2@news.onet.pl...
    : > Oni doskonale wiedza jak zyje nedza na dole i nawet wiedza co jada na
    : codzien
    : > i od swieta.
    :
    : A ja nie wiem. Ja jestem "miastowy" z średniego śląskiego miasta.
    : Ja jestem zaskoczony tym , że w lokalnych hipermarketach są takie tłumy.

    Sa promocje wiec sa tlumy.Przeciez przyslowiowy Kowalski zyje od promocji do
    promocji

    : Ja nie wiem gdzie i w jakim wymiarze jest ta nędza.
    : Ja jej nie widzę, a mam w rodzinie paru bezrobotnych, ale jakoś sobie radzą
    : jak i paru meneli, ale im zawsze praca nieodpowiadała - to na nich "leję"

    Bo moze nie wiesz jak wyglada "dobrobyt". A skoro tak to trudno wiedziec jak
    wyglada "nedza"

    : --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl