  • Data: 2002-05-14 15:54:58
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    news:abp7io$i6o$1@news.onet.pl...
    > Bo moze nie wiesz jak wyglada "dobrobyt". A skoro tak to trudno wiedziec
    jak
    > wyglada "nedza"

    Jak wygląda dobrobyt nie wiem, bo nie bywam u naszych krezusów na rautach.
    Ale nędza kojarzy mi się z tym, ze cały dzień nic nie jem, chodzę w
    łachmanach, mieszkam "pod mostem"(bo mnie nie stać na podstawowe jedzenie,
    ubranie , mieszkanie)

    Ale wielu "nędzarzy - opowiadaczy" ma gdzie mieszkać, nie głodują, w
    łachmanach nie chodzą, a i starego "trabanta" mają.
    Ich nędza polega na tym, że sąsiad jeździ nowym autem, a oni autobusem,
    sąsiad był na wczasach zagranicznych, a oni tylko na zakładowych.
    Tacy "nędzarze" wywołują mój śmiech.
    Nędzarze wiecznie pijani wywołują moje obrzydzenie.

    Zwykły dobrobyt wg mnie polega na tym, że jem co chcę (z artykułów
    dostępnych w sklepach), na normalne ubranie, mieszkanie, wczasy krajowe mnie
    stać.