    From: Lukasz Sikora <l...@j...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spolka z o.o. - koszty, podatki
    Date: Mon, 28 Oct 2002 10:04:49 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@80.48.198.2

    W artykule <1...@h...spray.net.pl> Sl@o napisał(a):
    > Zastanawiam sie nad otwarciem spolki z o.o. Ciekaw jestem kosztow
    > dzialalnosci.

    O ile pamietam to oprocz kosztow postepowania rejestracyjnego trzeba miec
    jeszcze kapital zalozycielski w wysokosci 50000zl.

    > Zastanawiam sie czy cala dokumentacje jestem w stanie wykonywac sam (lacznie
    > z ksiegowoscia). Czy sa jakies miejsca w gdzie mozna znalezc takie
    > informacje.? Czy jestem zdany na kosztownych specjalistow, ktorzy zjedza moj
    > zysk?

    ZTCW to nie mozna samemu prowadzic ksiegowosci (chyba, ze posiadasz
    stosowne uprawnienia ksiegowego). Musisz ta prace zlecic jakiemus
    ksiegowemu z upr. lub zatrudnic jakies biuro rachunkowe. Co do reszty
    informacji to proponuje szukac na firma.onet.pl. Moze tam cos znajdziesz.

    Pozdrawiam
    Lukasz