  • 1. Data: 2008-12-13 17:01:52
    Temat: Spóźnienie z zapłaceniem składki zdrowotnej
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Witam,

    Składkę zdrowotną zapłaciłem 13 grudnia a powinienem do 10.
    Jakie są konsekwencje. Co z tym teraz zrobić?

    Dodam, że z DG płacę do ZUS tylko składkę zdrowotną,
    pozostałe składki są płacone z umowy o pracę.

    Pozdr. Piotr

  • 2. Data: 2008-12-13 17:16:25
    Temat: Re: Spóźnienie z zapłaceniem składki zdrowotnej
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    PiotrB. pisze:
> [...]
    > Jakie są konsekwencje. Co z tym teraz zrobić?
    >
    > Dodam, że z DG płacę do ZUS tylko składkę zdrowotną,
    > pozostałe składki są płacone z umowy o pracę.

    No to ok, nic nie musisz więcej robić.
    Konsekwencji brak :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 3. Data: 2008-12-13 18:09:30
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2008 o 18:01:52 PiotrB.

    > Witam,
    >
    > Składkę zdrowotną zapłaciłem 13 grudnia a powinienem do 10.
    > Jakie są konsekwencje. Co z tym teraz zrobić?

    Ja jeszcze nie zapłaciłem i szczoteczki do zębów bynajmniej nie szykuję :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2008-12-13 18:43:30
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-12-13, Tomek <t...@o...pl> wrote:

    [...]

    > Ja jeszcze nie zapłaciłem i szczoteczki do zębów bynajmniej nie szykuję :-)

    A masz termin do 10-tego, czy 15-tego? ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-12-13 18:53:39
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Straciłeś ubezpieczenie zdrowotne na najbliższe pół roku niestety.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-12-13 19:04:15
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    666 pisze:
    > Straciłeś ubezpieczenie zdrowotne na najbliższe pół roku niestety.
    > JaC

    Nie myl ubezpieczenia zdrowotnego z chorobowym :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 7. Data: 2008-12-13 19:30:13
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2008 o 19:43:30 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał(a):

    > On 2008-12-13, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > A masz termin do 10-tego, czy 15-tego? ;)

    Do 10-tego :-)

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 8. Data: 2008-12-13 20:18:45
    Temat: Re: Spóźnienie z zapłaceniem składki zdrowotnej [OT]
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Tomek wrote:

    > Do 10-tego :-)

    Pal licho terminy, ale czy naprawdę normy
    pisowni liczebników porządkowych są aż tak liberalne?

  • 9. Data: 2008-12-13 21:16:35
    Od: "PiotrB." <p...@o...pl>

    Dnia 13-12-2008 o 20:30:13 Tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > Do 10-tego :-)

    jesteś pewien że mogę spać spokojnie?

    Pozdr. Piotr

  • 10. Data: 2008-12-13 21:54:24
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-12-2008 o 21:18:45 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > Pal licho terminy, ale czy naprawdę normy
    > pisowni liczebników porządkowych są aż tak liberalne?

    Ja tylko przekleiłem i zmieniłem wielkość D :-)
    I szczerze mówiąc nie wiem czy to jest błędnie napisane.

    Pozdrawiam,
    Tomek