  • 31. Data: 2011-02-02 01:17:12
    Temat: Re: Sprawozdanie do Marszałka za 2 półrocze 2010
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-02 00:12, tomek wrote:
    >[...]
    > No i ktoś gdzieś wymyślił "obejście" wtopy legislacyjnej,
    > czyli tego XLSa który opiera się bezpośrednio na art. 7 ustawy.

    IMHO niektórzy urzędnicy to w jakimś innym matrix-sie funkcjonują ...

    Zgadzam się z Tobą co do tego, że minister zniknął całkiem sporą grupę
    sprawozdawców. Ale to dalej nie wyjaśnia podstawy prawnej na której
    powstał ten dokument (excel).

    Ale może godzina już nie ta, przyjrzę się temu rano.

    Piotrek

  • 32. Data: 2011-02-02 08:52:35
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-02, o godz. 02:17:12
    Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> napisał(a):

> [...]
    >
    > Zgadzam się z Tobą co do tego, że minister zniknął całkiem sporą
    > grupę sprawozdawców. Ale to dalej nie wyjaśnia podstawy prawnej na

    Wg mnie to jest tak, że skoro rozporządzenie Cię nie obowiązuje,
    ale art. 7 ustawy tak, to musisz się "sprawozdać" jakoś inaczej.

    I ten XLS jest takim nadprogramowym produktem bez podparcia w
    przepisach, ubranym w szumne słowa o ulżeniu małym podmiotom w celu
    zamaskowania owego matrixa którego sami zrobili.

    A w praktyce można by to np. wysłać na kartce A4 napisane własnymi
    słowami i też byłoby zgodnie z przepisami. Tyle że oni mają chyba jakieś
    automatyczne zczytywanie danych z tych XLSów (bo trzeba w każdej z
    tabel pozostawić wiersz/kolumnę N :)) więc insynują że to jedyna
    poprawna metoda.

    Innymi słowy - dali ciała na prawie całej długości i teraz próbują z
    tego wybrnąć.

    Tomek

  • 33. Data: 2011-02-02 10:07:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-02 09:52, tomek wrote:
> [...]
    > przepisach, ubranym w szumne słowa o ulżeniu małym podmiotom w celu
    > zamaskowania owego matrixa którego sami zrobili.

    Tak to właśnie odbieram.

    > [...]
    > Innymi słowy - dali ciała na prawie całej długości i teraz próbują z
    > tego wybrnąć.

    Ciekawe czy chociaż UPO wydają, bo inaczej to IMHO jest 100% szans, że
    będzie jak u Berei ...

    Piotrek

  • 34. Data: 2011-02-02 10:19:26
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-02, o godz. 11:07:42

    > Ciekawe czy chociaż UPO wydają, bo inaczej to IMHO jest 100% szans,
    > że będzie jak u Berei ...

    A wiesz że nic nie dostałem póki co :-)

    Tomek

  • 35. Data: 2011-02-04 11:21:20
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-02, o godz. 11:19:26
    tomek <t...@o...pl> napisał(a):

    > A wiesz że nic nie dostałem póki co :-)

    Właśnie dostałem UPO:

    Dziękujemy za przesłanie raportu.
    Pozdrawiam,
    Administrator Krajowej Bazy
    Krajowy Ośrodek Bilansowania i Zarządzania Emisjami
    Instytut Ochrony Środowiska / Institute of Environmental Protection
    ul. Kolektorska 4
    01-692 Warszawa
    www.kobize.pl

    :-)

    Tomek

  • 36. Data: 2011-02-17 12:13:20
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    A propos:
    http://olgierd.bblog.pl/wpis,zagraj;to;jeszcze;raz;n
    a;kobize;sam,48986.html

  • 37. Data: 2011-02-17 14:45:51
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-02-17, o godz. 13:13:20
    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > A propos:
    > http://olgierd.bblog.pl/wpis,zagraj;to;jeszcze;raz;n
    a;kobize;sam,48986.html

    To chyba najlepsze napiętnowanie takich praktyk powielaczowych.

    Tomek

  • 38. Data: 2011-03-01 11:01:18
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-02-17 15:45, tomek wrote:

    > To chyba najlepsze napiętnowanie takich praktyk powielaczowych.
    >

    > Tomek

    Litości ... Ręce, nogi i inne części ciała opadają ...

    Odpowiedź z KOBiZE. Niezwykle merytoryczna i przesłana równie
    profesjonalnie jak zapewne jest prowadzona cała reszta - jako załącznik
    wordowy do emaila ...

    Piotrek

    PS. Tomku, Ty to masz szczęście! Ja niestety UPO czyli podziękowań od
    administratora ;-) za złożony raport jak na razie nie dostałem. Raport
    wysłany dobry tydzień temu ...

    A teraz już podstawy prawne, o które prosiłem ...

    "Witam,
    Uprzejmie informuję, że rzeczywiście w chwili obecnej został dokonany
    rozdział, przez okres najbliższych dwóch lat, na prowadzących
    instalacje, którzy na terenie zakładu eksploatują co najmniej jedną
    instalację wymagającą pozwolenia zintegrowanego lub pozwolenia na
    wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza, którzy wprowadzają dane do
    Krajowej bazy za pośrednictwem konta, po uzyskaniu loginu i hasła.
    Natomiast pozostałe tzw. małe podmioty mają możliwość wypełnienia tego
    obowiązku poprzez przekazanie uproszczonego formularza, który jest do
    pobrania ze strony Krajowej bazy.
    Jest to sytuacja przejściowa i przez dwa lata mają być przygotowane
    zmiany w przepisach, które pozwolą na zintegrowanie systemu opłatowego
    oraz systemu sprawozdawczości.
    Pozdrawiam
    [...] (Od redakcji ;-) Z litości wykropkowałem autora)

    21_02 (pytanie_9)

  • 39. Data: 2011-03-01 23:04:58
    Od: tomek <t...@o...pl>

    Dnia 2011-03-01, o godz. 12:01:18
> [...]

    > PS. Tomku, Ty to masz szczęście! Ja niestety UPO czyli podziękowań od
    > administratora ;-) za złożony raport jak na razie nie dostałem.

    Poczekaj poczekaj, pewnie mają oblężenie a wiesz że Outlook w rękach
    zosi i zbyszka nie jest zbyt efektywny przy seryjnym generowaniu UPO ;)

    > A teraz już podstawy prawne, o które prosiłem ...
    >
    > (...)

    No i już, Dz.U.Express. :-)

    Tomek