    From: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: SprzedaĹź routera - kasa fiskalna
    Date: Mon, 22 Sep 2008 06:38:49 +0000 (UTC)

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 18:04:54 +0200, bajkonur napisał(a):

    > Poza tym router wcale nie jest zadnym akcesorium komputerowym, to jest
    > osobny sprzet komputerowy. I z calym szacunkiem, ale nigdzie nie ma
    > napisanego ze sprzet telekomunikacyjny (ktorym sa np swicze, kable
    > swiatlowodowe, routery, serwery, konwertery, acces pointy etc) wchodza w
    > kase fiskalna.

    1. Jest napisane:

    Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 27 czerwca 2008 r. w sprawie kas
    rejestrujących

    § 4. 1. Zwolnień z obowiązku ewidencjonowania, o których mowa w § 2 i 3,
    nie stosuje się bez względu na wysokość osiąganych obrotów:

    5) przy dostawie:

    a) sprzętu radiowego, telewizyjnego i telekomunikacyjnego, z
    wyłączeniem lamp elektronowych i innych elementów elektronicznych
    oraz części do aparatów i urządzeń do operowania dźwiękiem i
    obrazem, anten, (ex PKWiU 32),

    Nie wnikałem w to głębie, ale z tego co wiem, to według klasyfikacji
    statystycznych "swicze, kable swiatlowodowe, routery, serwery, konwertery,
    acces pointy etc" to nie jest sprzęt telekomunikacyjny.