  • Data: 2002-10-05 08:57:52
    Temat: Re: Sprzedać sobie...
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 3 Oct 2002 13:39:24 +0200), Gotfryd Smolik
    - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> był(a) napisał(a):

    > A to już rozumiem problem. Nie mogłeś drugiego HDD dokupić,
    >był ostatni moment żeby u "wielkich" dostać 3-lata ;) !

    ? Likwidują gwarancję 3 lata na HDD? Szajse!

    > Do czego ???
    > Powyżej było o zużyciu elementów handlowych do upgrade ŚT,

    Ja. ino że ja nie mam jeszcze żadnego ŚT :-)

    >czyli wliczenia *w koszt*. A f-wewn dotyczy przekazania
    >na potrzeby osobiste, czyli *nie w koszt*.

    Ale nie wiem jak się ją wystawia. Jakie elementy ma zawierać...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert