eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania) › Re: Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
    Date: Mon, 26 Jan 2004 11:35:33 +0100

    Arkadiusz Zychewicz wrote:

    [...]

    > Zasadniczo to chciałbym uniknąć płacenia ZUSu co miesiąc :->
    >
    > A poza tym to poprostu jestem zielony w tym temacie i moje pytanie było
    > sformuowane tak dobrze jak tylko można było się dowiedzieć z google (tj
    > ile z tego zrozumiałem)
    >
    > ps. co to jest KUP

    KUP to Koszt Uzyskania Przychodu.

    I dlatego radze przemyslec, czy KOSZTY takiej umowy nie przewyzsza
    przychodu...

    Proponuje przemyslec umowe, na odstawie ktorej ow
    sprzedajacy komputery czlowiek bedzie mogl na dowolnej ilosci maszyn
    owe programy instalowac, a Panu zaplaci okreslona kwote..

    CZAS ktoryPandzieki temu zaoszczedzi moze Pan spozytkowac,
    na zrobienie nowej lepszej wersji owego programu...

    Boguslaw