eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania) › Re: Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
    From: bosz <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
    Date: Tue, 27 Jan 2004 12:31:51 +0100

    Arkadiusz Zychewicz wrote:

    > A co można zaliczyć do KUP?

    Na zartach sie pan nie zna ?

    Dla zartu polaczylem dwie sprawy.
    KUP ktory uznaje Urzad Skarbowy i to, ze przychod wiaze sie z "kosztami",
    a wiec cos za cos.. czas poswiecony sprawdzaniu ilesie sprzealo,
    mysleniu, czy firma ne oszukuje itd. itp... tego US za KU nie uzna.

    > Nie zupełnie mi chodzi że będzie mógł na *dowolnej* ilości maiłem na
    > myśli raczej to iż będzie płacił od ilości instalacji

    I wlasnie o to mi chodzi czy Panu cos z tego przyjdzie...
    (ale to juz ekonomia...)czy nielepiej dla pana,
    ze zainstaluje ta wersje, a Pan bedzie mial reklame
    ie dosc ze bez oplaty, ale nawet US ine scignie pana
    za "przychod z nieodplatnego swiadczenia".

    Tymczasem Pan zrobi nowy, lepszy..

    > Porgram ma mieć licencję w rodzaju OEM tj. tylko znowymi komputerami i
    > jedna kopia na koputer

    Moim zdaniem to samobojcza strategoa (ale to jest of topic)

    Pozdrowienia

    Boguslaw