eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania) › Re: Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
    From: Arkadiusz Zychewicz <a...@d...uw.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
    Date: Tue, 27 Jan 2004 21:44:45 +0100

    bosz wrote:

    > Na zartach sie pan nie zna ?

    Nie wieiedziałem że to ma być żart bo się kompletnie ale to *kompletnie*
    nie znam, i wszelakie informacje na ten temat traktuje dość poważnie.
    A poprostu nie wiedziałem że nie trzeba wykazywać KUP tylko poprostu
    jest on zgóry ustalony.

> [...]
    > KUP ktory uznaje Urzad Skarbowy i to, ze przychod wiaze sie z "kosztami",
    > a wiec cos za cos.. czas poswiecony sprawdzaniu ilesie sprzealo,
    > mysleniu, czy firma ne oszukuje itd. itp... tego US za KU nie uzna.

    > I wlasnie o to mi chodzi czy Panu cos z tego przyjdzie...
    > (ale to juz ekonomia...)czy nielepiej dla pana,
    > ze zainstaluje ta wersje, a Pan bedzie mial reklame
    > ie dosc ze bez oplaty, ale nawet US ine scignie pana
    > za "przychod z nieodplatnego swiadczenia".
    >
    > Tymczasem Pan zrobi nowy, lepszy..

    > Moim zdaniem to samobojcza strategoa (ale to jest of topic)
    A mógłby pan rozwinąć, bo każda opinia w tej sprawie jest dlamnie doś
    ważna. Ten pomysł na licęcię OEM był podyktowany obniżeniem kosztów
    rozpowszechniania programu (tylko ?łytka, a nie potrzebne pudełko itp.
    rzeczy). Ponieważ program to nie jest jakieś wielkie cudo.