  • Data: 2006-01-31 22:10:52
    Temat: Re: Sprzedaż auta przed upływem 6 miesięcy
    Od: "Heartshade" <gg:2021443@gg.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "auto.ok" <

    > Tak.

    Zatem!
    Sytuacja czysto hipotetyczna.
    Zakup Auta za 100 Euro (według US auto ma wartość 20.000 zł)
    Koszta dodatkowe (rejestracja itp.) 1700 zł.
    Koszta razem 400 zł (100Euro) + 1700 zł = 2100 zł
    Sprzedaję za 2500 zł, według papierów i rachunków zarobiłem 400 zł.

    Dlaczego Panią w US do guzik obchodzi, bo ona według swoich tabelek (wartość
    rynkowa) ma
    napisane że auto warte jest 20.000 zł i od takiej kwoty chce mi naliczyć
    podatek (nie od wzbogacenia,
    ale dochodowy) ???

    Ciekawi mnie również fakt - jak wygląda sprawa z weryfikalnością przez US
    nie wpisanych dochodów z
    tego tytułu. Czy jest to często sprawdzane czy też nie?
    Co grozi za to, że się nie wpisało w rozliczenie roczne tak uzyskanego
    dochodu (400 zł) ?

    Pozdr.