  • Data: 2003-05-20 10:26:39
    Temat: Re: Sprzedaz bez faktury
    Od: "Jerry" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uff, OK, odpowiadam na nastepne Twoje pytania :-) :

    > - być może handlujesz gazem (ale nie w sklepie)

    nie handluje gazem, handluje towarami komputerowymi i uslugami (np. u
    klienta), nie mam sklepu.

    > - być może sprzedajesz OF tylko usługi

    nie tylko uslugi, towary tez, ale z tym nie ma problemu, bo jak kupie na
    fakture to fakture musze wystawic.

    > - ...ale być może również towary

    j.w.

    > - być może zapłatę przyjmujesz tylko przelewami (wspominałem, a nawet
    > słowem się nie odnosisz to takiej kwestii jak sposób płatności !)

    platnosci przyjmuje we wszelkiej postaci, przelewy i gotowka

    > -...[dopisać XYZ kolejnych możliwości]

    dopisz mi jeszcze mozliwosci, bo nie wiem co bys chcial jeszcze
    wiedziec......

    > BTW: przeszukałeś googlem grupę na okoliczność haseł "wróżka", "prorok"
    > i innych takich ? ;)

    Szukalem, ale nie dot. mojej sprawy ;-)

    Pozdrawiam
    Jerry