  • Data: 2002-10-10 22:28:02
    Temat: Re: Sprzedaż bezrachunkowa
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Oct 2002, Monika wrote:

    >+ Wiem, że może jestem upierdliwa, ale czy ktoś może mi konkretnie
    >+ odpowiedzieć jak rozliczyć sprzedaż bezrachunkową, jak ją wpisać do KPIR
    >+ oraz do VAT 7

    Sławek się zobowiązał to trzymaj go za słowo ;)
    Jest jeszcze jedna sprawa: IM*H*O ci co pisali o "strukturze zakupów"
    wcale nie musieli być daleko od prawdy :) (to co na faktury - to
    rozliczyć w stawkach, to co 'spisane brutto' - rozliczyć strukturą
    zakupów). Ale my nie wiemy do końca jednej rzeczy: *jak* masz
    zaewidencjonowaną tą sprzedaż, która *nie jest* "na faktury":
    czy w kwotach brutto sprzedaży ?
    Czy *tylko* tak ? (np. 5zł + 2,50 + 12zł ?)

    Pozdrowienia, Gotfryd