    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż bezrachunkowa - dowód wewnę trzny
    Date: Wed, 19 Jan 2005 00:35:04 +0100

    On Tue, 18 Jan 2005, Jarek Spirydowicz wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
    >+ > On Mon, 17 Jan 2005, Mariusz wrote:
    >+
    >+ > >+ Więc ile jest 1/1,22?? :-] - kurcze tyle lat nauki i nawet sobie policzyc
    >+ > >+ nie moge :-)
    >+ >
    >+ > ...cie florek... rozpędziłem się... tak *było* kiedyś w przepisie !
    >+ > Ale *ten* przepis był w ustawie ! Przenieśli - rozumiem. Ale
    >+ > każą ludziom ułamki stosować... no no no... ;)
    >+ > W par. 15.1.2 jest wzór, myślałby kto... !
    >+ > Muszę wleźć pod stół i odszczekać :)
> [...]

    Ufff.... przywracasz wiarę w moc ustawodawcy :>
    Jednak (dzięki ustawie ;)) wiemy ile to jest 1/1.22

    Ale... ale zaraz.

    Czy ja się szanowni grupowicze mylę - czy doliczyliśmy się właśnie
    CZWARTEJ zgodnej z przepisami metody na obliczenie podatku VAT ???

    Art. 85 stanowi (tak samo jak drzwiej bywało) "podatnik może"
    i tak musi zostać bo by było trzeba "sumowania tabelek" zakazać,
    rozporządzenie zapodaje wzór "bardzie matematyczny" (aczkolwiek
    ze względu na obowiązkową kolejność zaokrągleń wynik może
    matematyka teoretyka aptekarskiego w osłupienie wprowadzić)
    no i...
    Mylę się ???
    Ja chyba od 3 lat szukałem "kolejnej" metody !!
    A tu panie ponad pół roku i nic, żadnej fety nie było :) !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)