    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż części wyposażenia.
    Date: Thu, 08 Jul 2004 14:55:44 +0200

    emssik pisze:

    > Witam,
    >
    > zgodnie z sugestią grupy gdy kupuje podzespoły komputerowe na użytek
    > firmy, najpierw są one księgowane jako zakup towaru w cenach zakupu
    > (KPiR), a dopiero później są przeksięgowywane do kolumny 14 (pozostałe
    > wydatki) i przypisywane do konkretnego środka trwałego.

    Nie wiem kto panu takie sugestie podal, ale jakmowilamila Pani z US
    "kazdy odpowiada za siebie".

    > A jak ma być wykonana operacja odwrotna? To znaczy remontuje komputer
    > wkładam do niego nowy dysk twardy, a stary ma zostać sprzedany.

    JESLI komputer jest ST podanym amortyzacji to trzeba skorygowac WP
    A poza tym to normalniejako sprzedaz...
    Ale jakmowila mila Pani.....

    > Czyli co teraz. Pisze jakiś protokół remontu, na podstawie którego
    > przeksięgowuje znowu dysk twardy z kolumny 14 na 10?
    >
    > Czy po prostu go sprzedaje bez tej zabawy?

    Mysle, ze ktos Panu radzil sie bawic....

    Mysle, ze nie ma to wplywu na nalezny podatek wiec wybor
    jest "bezpieczny"... ale jak mowila.......

    > Pozdrawiam.

    Pozdrawiam

    Boguslaw