eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż kremu z dodatkiem złota a obowiązek posiadania kasy fiskalnej › Re: Sprzedaż kremu z dodatkiem złota a obowiązek posiadania kasy fiskalnej
  • Data: 2011-07-28 09:41:05
    Temat: Re: Sprzedaż kremu z dodatkiem złota a obowiązek posiadania kasy fiskalnej
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-07-27 16:12, tomilee wrote:
    > Nie ja. Poza tym głośno myślę. Jak masz podstawę, żeby tą tezę obalic, to
    > napisz coś więcej poza krótkim stwierdzeniem.

    Rzuć sobie okiem na poniższą interpretację indywidualną:
    http://tinyurl.com/produkt-zaw-metale-szlachetne

    Sytuacja w sumie podobna do opisanej przez Ciebie.

    > W tabeli jest wymienione "złoto nieobrobione plastycznie lub w postaci
    > półproduktu lub w postaci proszku - wyłącznie:
    > 1) proszek złota...."
    >
    > Na pierwszy rzut oka wynika, że wystarczy, że proszek złota będzie
    > półproduktem. Nie pisze w jakiej zawartości. Wystarczy, że jest.

    IMHO podchodzisz do problemu zbyt zachowawczo. Ale oczywiście każdy bawi
    się za swoje pieniądze.

    Ażeby mieć 100% pewność zasugeruj klientowi wystąpienie o interpretację
    indywidualną, na co Ci już zwracano uwagę.

    Piotrek