  • Data: 2005-03-11 20:43:46
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro a podatek - pytanie?
    Od: "Ania" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam szanownych grupowiczow

    Niechcac rozpoczynac nowego watku pozwolicie iż zapytam podpinajac się do
    tego.

    Sprawa dotyczy sprzedazy na allegro, mianowicie wysprzedaje na aukcjach
    znaczki pochodzące z rodzinnej kolekcji, nic wielkiego kwoty za poszczególne
    aukcje nie przekraczaja 4 zl, i tu moje pytanie czy zobowiązana jestem w
    przypadku sprzedazy takowych rzeczy do zaplaty jakiegos podatku i
    ewentualnie w jaki sposób mam tego dokonac? Dodam jeszcze ze troszke juz
    takich aukcji bylo ok 300.

    Z gory dzieki za cenne rady.

    --

    Anna

    PS nie prowadze działalności gospodarczej