eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz? › Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
  • Data: 2006-02-05 12:44:14
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MiSSieK wrote:

    > nie wiem o co Ci chodzi ... szczerze mowiac

    Hmmm, no nie wiem, czy jasniej potrafie. Ale wiekszosc ludzi uzywa do
    zycia pieniedzy. I skads je biora. Nawet studenci nie zyja powietrzem.
    Skoro nie masz zadnych zrodel dochodow i nie stac coie na zaplacenie
    tego a tamtego. To powiedz jak zyjes? To takie czepiactwo z mojej
    strony. Ale skoro stac cie bylo kupowac telefony...

    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc