    From: "Adam" <a...@i...s.p.am.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaż niematerialna online i rozliczenie
    Date: Thu, 11 Dec 2003 12:44:43 +0100

    Witam!

    > Odpowiednie PKWIU.

    Czy możesz zdradzić jaki numer PKWIU?
    Czy trzeba pisać o zgodę na zwolnenie z kasy fiskalnej?
    I czy ma znaczenie podmiot autoryzujący transakcje, tzn. czy nie będzie
    miało
    wpływu na to zwolnienie jeśli będzi to firma zagraniczna (konkretnie
    VeriSign)?

    Jeśli nie możesz lub nie chcesz odpoweidzieć na grupie to proszę o list na
    priva
    (tylko wytnij z adresu co trzeba) :)

    Pozdrawiam.