    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaz o znacznie zawyzonej wartosci
    Date: Sun, 27 Jun 2010 21:13:45 +0200

    On Fri, 25 Jun 2010 11:57:18 +0200, "oli" <o...@w...pl> wrote:

    >Jesli wspomniana rzecz jest warta jakies 20-30pln, a sprzedalbym ja za
    >500pln. To wowczas US moze podjrzewac, ze jest to jakas przykrywka do
    >przekazania pieniedzy osobie fizycznej (np. wykonywalem jakies zlecenie dla
    >tej firmy, a nie chcialem/nie moglem wykonac tego w ramch umowy zlecenie).

    dlugopis jednorazowy jest wart 2 zl.
    ale jesli mial go w rekach np. niezyjacy prezydent (ktorykolwiek, bo
    to tylko przyklad) to ten sma dlugopis moze byc wart na rynku np 200
    zł, juz jako egzemplarz kolekcjonerski.

    US sprawdzi najwyzej czy transakcja faktycznie miala miejsce (ty
    komus towar, on ci kase), czy ew, byla umow akupnasprzedazy i czy
    odprowadziles podatek.

    pozdarwiam,
    Cyb