  • Data: 2007-05-19 20:07:03
    Temat: Re: Sprzedaż poza kasą
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szomiz wrote:

    > Alez masz taniej. Oni nie robia tego, zeby napchac sobie kieszenie
    > pieniedzmi, tylko zeby byc konkurencyjnymi.
    >
    > Podejrzewam, ze po wymuszeniu fiskalizowania kazdej operacji podniosa
    > ceny, straca klientow i zamkna interes.

    Być może. Ja nie mam warzywniaka i nie zamierzam mieć, więc ich
    konkurencyjność
    jest mi w piątą stronę. Kiedy po zakupach za kilkanaście złotych
    poprosiłem o paragon, to go dostałem. Kiedy zwróciłem delikatnie uwagę,
    że powinno się od razu nabijać na kasę usłyszałem, że jak mi się nie podoba,
    to nie muszę tu kupować i mogę iść do innego sklepu lub do marketu.
    I to mi się nie spodobało. Ja ze swojej działalności
    płacę uczciwie podatki (nawet jeśli uważam, że niesłusznie) i
    tak naprawdę żal mi bardziej okolicznych sklepów, gdzie
    nigdy nie spotkałem się ze sprzedażą poza kasą.
    Przymierzam się w swojej DG do uruchomienia kasy i dlatego
    zwracam ostatnio szczególną uwagę na obrót tego rodzaju
    i jestem "czepialski".
    Czy nieuczciwa konkurencja nie jest złodziejstwem?
    Nie sądzę, żeby właścicielowi miało wystarczyć "na kawior",
    chodzi o zwykłe zapłacenie mniej.

    > Co nie znaczy, ze pochwalam ich dzialanie.

    Nie pochwalam, ale tak musi być?