  • Data: 2010-07-16 21:56:49
    Temat: Re: Sprzedaż pracownikom bez marży
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof wrote:

    > Hmm... chyba nie rozumiem :)

    Postaw się w sytuacji tych "przypadkowo" skrzywdzonych.
    Przecież oni nie robili żadnych przekrętów, papiery mieli w porządku,
    rzetelnie płacili podatki, mieli czyste księgi, działali zgodnie z
    przepisami,
    nie robili żadnych przewałów.
    US mógł jak sam piszesz
    "się skręcić i nic by im z tego nie wyszło", a jednak postępowanie było,
    urząd nie ustąpił, choć praktycznie nic nie miał i doprowadził firmę do
    upadku.
    Napisałem, ze teorie spiskowe wracają do łask, bo brak dowodów, a mam tylko
    dziwne uczucie,
    że tym upadkiem w wielu przypadkach był ktoś jednak zainteresowany.

    > Dlatego mówię - w sprawach wyjątkowo niejasnych najlepiej prosić o
    > interpretację Izbę Skarbową.

    Jak wiesz, że jest niejasna, to tak. Gorzej jak się dowiesz,
    że jest niejasna po kilku latach.

    > Ponieważ w samym USie dosłownie nikt - nawet
    > kierowniczka referatu VAT - nie wiedział

    Takie jest przejrzyste prawo. Nie mówię, żeby zaraz się bać i wieszać z
    rozpaczy
    ale warto sobie zdawać sprawę z tego, że z byle czego moze się zrobić
    problem.