    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sprzedaz roslin
    Date: Fri, 21 Aug 2009 08:29:59 +0200

    grafik wrote:

    > Użytkownik "Ziomall" <ziomall666@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety, robienie czegoś takiego na Allegro nie jest rozsądne.
    > Kilka takich sprzedaży to już działalność ciagła więc trzeba załozyć
    > firmę. a na ZUSy tak nie zarobisz
    [...]
    > Ciekawe o ile wzrósł by budżet, Jakby wprowadzono takie coś ze do dochodu
    > np 1000 zł miesięcznie z własnej działalnosci nie trzeba rejestrować
    > działalności gospodardzej płacić zusów tylko podatek dochodowy.
    [...]

    Wystarczyłoby żeby ZUS był płacony od dochodu, a nie ryczałtem. Państwo by
    zarobiło i to sporo :). Aż dziwię się że w dobie tylu kryzysów nikt nie
    wpadł na taki pomysł.

    I nie przekonuje mnie argument podnoszony kiedyś przez Gotfryda że ktoś
    sobie coś zamortyzuje i nie będzie miał dochodu. Wtedy też nie będzie płacił
    podatku a jakoś sobie jednak US radzi :).

    p. m.