  • 1. Data: 2013-03-04 23:25:06
    Temat: Re: Sprzedaż rzeczy zakupionych od osoby fizycznej w ramach DG
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    cef wrote:

    > Umowa sprzedaży.

    W zasadzie wystarczy rachunek.
    Taki zwykły do umowy.

  • 2. Data: 2013-03-04 23:54:33
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 4 marca 2013 (23:25:06) napisano:

    > W zasadzie wystarczy rachunek.
    > Taki zwykły do umowy.

    Spytam jak kretyn: Wystarczy po prostu świstek o treści mniej-więcej:

    Rachunek do umowy sprzedaży
    Kupujący: Jan Kowalski
    Sprzedający: Stanisław Nowak

    Bulbator wieloprzyczłapowy: 1000zł (słownie: tysiąc złotych)
    Data, podpis sprzedającego

    ???

    I przedsiębiorca może to potem normalnie uwzględnić w KPiR ?
    I wpisać w koszty?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 3. Data: 2013-03-05 00:06:07
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Yakhub wrote:

> [...]
    > Data, podpis sprzedającego
    >
    > ???
    >
    > I przedsiębiorca może to potem normalnie uwzględnić w KPiR ?

    A dlaczego nie? Spełnia wszystkie wymogi dowodu księgowego.
    Ja tam staram się jeszcze dopisać: zapłacono choć najczęściej i tak jest
    przelew..
    Czasem kupowałem na allegro jakieś towary, do których dawali mi tylko
    umowę, bo rachunku nie potrafili wystawić, albo się bali
    i ujmowałem w KPiR. Co w tym dziwnego?

  • 4. Data: 2013-03-05 08:45:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 04 Mar 2013 23:54:33 +0100, Yakhub napisał(a):

> [...]
    > Kupujący: Jan Kowalski
    > Sprzedający: Stanisław Nowak
    >
    > Bulbator wieloprzyczłapowy: 1000zł (słownie: tysiąc złotych) Data,

    Formalnie to brakuje adresów.

  • 5. Data: 2013-03-05 09:15:09
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 5 marca 2013 (00:06:07) napisano:

> [...]
    > Czasem kupowałem na allegro jakieś towary, do których dawali mi tylko
    > umowę, bo rachunku nie potrafili wystawić, albo się bali

    W kraju z tak popieprzonymi przepisami jest to zaskakujący i niezwykły
    przypadek normalności :).

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub